جملات زیبا(سری نهم)

گفت به درد هم نمی خوریم

اما او هرگز نفهمید من اورا

برای درد هایم نمی خواستم.

 

وقتی که ازم می پرسی که خوبی و من می گم:ای بد نیستم...

یعنی بدم...        خیلی هم بدم...

پس نگو خدا رو شکر!!!

 

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟!!

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟!!

پیله ات را بگشا...

تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایی...‍!

 

گاه می توان برای عزیزی چند

سطر یادگاری گذاشت تا او در خلوت خود

هر طور خواست آنرا معنا کند.

 

وقتی سکوت خدا را در برابر عبادتت دیدی،

نگو خدا با من قهر است

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده،

تا حرف دل تو را بشنود،

پس حرف دلت را بگو...

 

پایان سریال دروغهایت بود

آخرین لبخندت

و چه ساده بودم

من که تا تیتراژ پایانی

به پای تو نشستم...

 

شاد باش،نه یک روز،هزاران روز...

بگذار آواز شاد بودنت چنان

در شهر پیچد که رو سیاه شوند

آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.

 

فصل اظهار نامه رسیده کلی مالیات باید بدم،

تنها مالیاتی که با کمال میل پرداخت می کنم،

صفحه اظهار نامه عشق به توست!!!

 

بزرگترین عیب برای دنیا

همین بس که بی وفاست.

امام علی(ع)

 

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو

اشتباه کردی و حق با دیگریست.

معذرت خواهی یعنی:

اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره...

 

دانسته یا ندانسته حقوقی برگردن هم داریم

که کفه ی سنگین اشتباهات آن به سمت من است.

امشب شب بخشش است،من از حقوق نداشته خود

بر همه دوستان و عزیزانم گذشتم از شما هم می خواهم از من بگذرید...

 

بی شک...

جهان را به عشق کسی آفریدند،

چون من که آفریده ام از عشق،

جهانی برای تو...

 

از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند:

شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؟

گفتند:ما متعلق به نسلی هستیم که،

وقتی چیزی خراب می شد

تعمیرش می کردیم...نه تعویض!



نظرات شما عزیزان:

armita 
ساعت11:01---31 ارديبهشت 1393

وبلاگ قشنگی داری



maryam
ساعت13:48---29 ارديبهشت 1393
سلام شیواجان همونطورکه میخواستی بهت سرزدم وب واقعاگشنگی داری ب منم سربزن..
پاسخ:حتمامریم جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | 14:5 | نویسنده : shiva |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.